Akcja promocyjna z gratisem - skutki na gruncie VAT
Podatnicy czynni VAT – najczęściej z branży handlowej – organizują nierzadko akcje promocyjne polegające na uzupełnianiu zakupionego produktu o dodatkowy, bezpłatny. Akcja taka ma za zadanie zwiększyć sprzedaż poprzez zachęcenie do jej dokonania jak największej liczby klientów, których być może skłoni do zakupu ów darmowy dodatek. Mogą to być również dotychczasowi klienci, dla których dodatek taki będzie miłym uzupełnieniem zakupu. Tak czy inaczej taka akcja z pewnością przyczynia się do zwiększenia poziomu sprzedaży, dobrego odbioru sprzedawcy wśród klientów. Zatem założony cel, czyli wspomaganie działalności firmy poprzez zwiększenie sprzedaży, jest w ten sposób realizowany.
vat

2019-06-26
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz